Meny

Oppdatere leveringsadresse

Hvis leveringsadressen eller kontaktinformasjonen på en ordre er feil eller mangler. Du må i  laste inn kunden på nytt. Dette sikrer at all informasjon hentes korrekt fra kundekortet og at historikken blir riktig.

Leveringsadressen brukes i fraktetiketter, transportmeldinger og leveringsdokumenter. Det er derfor viktig at informasjonen er korrekt før du registrerer sendingen.

 


 

Slik gjør du det

  1. Klikk på de tre prikkene ved siden av kundenavn øverst på ordren

  2. Velg Last inn kunde på nytt

  3. Informasjonen i fanen Leveringsadresse og Kontaktinformasjon blir automatisk oppdatert

  4. Klikk på Lagre for å bekrefte endringene

Oppdater leveringsadresse.png

"Er

Er du interessert i å vite mer?

Ta kontakt med oss på e-post.: support@netthandel.unimicro.no, eller skriv til oss via vårt
kontaktskjema. 

Kontakt oss