Hvordan fungerer det?
Unimicro Bridge fungerer som en bro mellom ditt regnskapssystem, nettbutikk og betalingsleverandører. Når en ordre behandles i nettbutikken, oppretter systemet automatisk fakturaer og kreditnotaer i DNB Regnskap, SpareBank 1 Regnskap, Eika Regnskap eller Unimicro iht. til de ordrelinjene som blir behandlet i nettbutikken. Dette gir deg full kontroll over kundekonto og salg per vare.
Vår løsning støtter tilkobling av flere nettbutikker til samme regnskapsklient, selv om de er på forskjellige plattformer. Dette gir deg fleksibiliteten til å administrere alle dine salgskanaler samlet.
Hvorfor trenger jeg dette?
Ved å automatisere bokføringen sparer du betydelig tid og reduserer risikoen for manuelle feil. I tillegg kan du aktivere produktsynk, som sikrer at produkter og priser er konsistente mellom regnskapssystemet og nettbutikken. Dette gir en sømløs opplevelse og oppdatert informasjon på tvers av plattformer.
”I 2022 hadde vi betydelige regnskapsutgifter for å drifte nettbutikkene fangstmann.no og flue.no. 01.01.23 gikk vi over til å bruke DNB Regnskap og Unimicro Bridge. Vi har redusert regnskapsutgiftene med mer enn 75 %. Dette har stor betydning for en forholdsvis liten og ambisiøs bedrift”
-Bjørn Skogstad, MS Trading AS