Hvordan fungerer det?
La oss ta et eksempel: Når du selger et produkt i nettbutikken din, reduseres lagerbeholdningen automatisk. Produktsynk sørger for at denne endringen fanges opp av regnskapsprogrammet, som fører varene ut av lager og bokfører salget som en varekostnad.
Med Unimicro Bridge kan du tilpasse synkroniseringen etter behov. Ønsker du for eksempel at en tilkobling ikke skal motta pris, lagerstatus eller varenavn, kan du enkelt sette opp en regel for dette. Du kan også definere hvilke systemer som kan opprette nye produkter, slik at du har full kontroll.
Mangler du en vare på lageret ditt?
Mange nettbutikker viser nå lagerstatus direkte fra leverandørene sine. Dette gjør at kundene kan bestille varer som ikke er på eget lager, samtidig som de får realistiske forventninger til leveringstid.
Med vår løsning kan du synkronisere lagerstatus både for eget lager og for leverandørlager. Dette gir fleksibilitet til å enten sende varer fra ditt eget lager eller la leverandøren sende direkte til kunden.
Ønske om integrasjon?
Trenger du en tilkobling mellom Unimicro Bridge og systemet du allerede bruker? Vi kan utvikle integrasjoner, så lenge systemet har mulighet til å utveksle nødvendige data.
Spør oss gjerne om vi kan koble til ditt system!
Støttede integrasjoner: